söndag 5 november 2017



Idag har jag ägnat några timmar i min trädgård med trädgårdsarbete. Vi har tagit ner studsmattan, plockat lite skräp som bara legat och varit ivägen och jag har tänkt tanken att kratta lite. Problemet är att jag verkligen tycker illa om trädgårdsarbete. Jag tycker inte det är minsta kul att hålla på i trädgården! Jag skulle kunna göra hundra andra saker än trädgårdsarbete. Men tyvärr så måste man ibland göra saker man inte tycker om ;) Det roliga är att det inte handlar om att greja... utan just att det är trädgården! Jag menar jag kan greja hur länge som helst i stallet egentligen och jag kan greje här hemma hur länge som helst men just min trädgård tar emot. Men nu har jag gjort det och jag får väl ägna lite tid till att fixa i ordning den men det får bli en annan dag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar