fredag 26 juli 2013

Grönt kort...

Något jag har funderat på en tid är hur man gör när det gäller grönt kort för att tävla med häst. Inte för att jag ska ut och tävla jättemycket, men det är alltid bra att ha. Nåja, för flera flera år sen tog jag grönt kort när jag bodde i Växjö för våran ridklubb anordnade det och jag fick ett fint grönt kort. Men i och med alla flytter och allting som jag gjort sen jag tog det så är det givetvis borta. Så igår tog jag tag i att undersöka om det finns registrerat någonstans eller om jag måste ta nytt kort. OCH förhoppningsvis finns det registrerat! Så nu måste jag ta kontakt med det distriktet min dåvarande klubb tillhörde och se om det finns registrerat annars får väl jag ta nytt eller så skiter jag i det. Så nu blir det att hålla alla tummar och tår krossade och hoppas att det finns registrerat och att jag finns med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar