tisdag 23 juli 2013

Nu kommer det bli en hel del bloggande från min mobil. Tycker egentligen inte det är så skoj med tråkiga bilder, men det har blivit en hel del av den varan på sista tiden då jag inte haft med mig min kamera som jag önskat. Men nu är det semester och idag turistade vi verkligen. Vi var på ABBA the museum... Helt fascinerande att man kan göra ett museum med en enda grupp. Det var i och för sig skoj att ha sett det och fått se och läsa deras historia. Men jag tyckte nog ändå att det var lite för överskattat. Visst dom var bra, men jag tyckte att dom kunde gjort något större och lite mer av själva grejen nu när dom ändå har gjort ett museum av deras storhetstid. tex fick man sjunga med gruppen. det var bara två låtar att välja mellan. kunde kanske ha varit någon mer låt. Nåja nu har vi varit där och barnen hade rätt kul tror jag. Imorgon hoppas vi på bra väder så att vi kan göra något utomhus :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar