lördag 20 juli 2013

Jag funderar och funderar på hur jag ska göra med allt! Om ni inte visste det så har jag en tendens att älta och ta allting hundra vänder i mitt huvud och just nu gör jag det. Men vi åker snart på lite semester och efter det ska jag prata med ägarna lite om mina tankar. Ska nog ta mina tankar hundra vänder till innan jag verkligen säger att så här ska det vara! För jag känner ändå att det är schystast mot ägarna att prata med dem innan jag gör något. För det jag har kommit fram till iallafall är att jag vill träna och tävla lite i höst och då menar jag inte bara på Tokarp utan faktiskt en del på anda klubbar. Visst det krävs mycket engagemang och träning men det är det jag vill. Men jag ska ta det en vända till i mitt lilla huvud och så får vi se vart vi landar....men jag måste ändå säga att lite motivation att träna henne försvann i och med att dom ska sälja henne.... Men som sagt var. Jag ska tänka lite till och gå på semester och SEN prata med ägarna om hur jag tänker! Låter lite klokt va????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar