söndag 7 juli 2013

Vilken usel helg jag har haft... Iallafall när det gäller mitt ätande och mitt motionerande. Visst det blev en liten promenad på lördagen men inget mer. Fruktansvärt!!! I helgen förövning har jag ÄTIT!!! Så jag har väl gått upp det jag har gått ner. Men nya tag imorgon! Idag är det dessutom första dagen/natten av många som mina barn är borta. Dom ska vara hos kusinvitamin fram tills fredag kväll. Fattar inte hur jag ska klara detta?!?! Har nog inte varit utan dom i så många nätter, kanske Max två nätter tror jag. Men inte mer på alla år. Så detta kommer bli en prövning. Men jag ska roa mig med att arbeta MYCKET så förhoppningsvis kommer denna veckan att försvinna snabbt iväg :) Nä, nu är det dags att sova för imorgon väntar verkligheten... God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar