måndag 1 juli 2013

Trädgårdsarbete...

Idag försökte jag ta tag i min trädgård. Jag har egentligen inga direkta växter på min tomt, för dom tog vi bort när vi gjorde i ordning trädgården. Däremot har vi en del buskar och annat som borde göras i ordning. Lite ogräs på infarten osv. Barnen var och lekte med kompisar och jag var hemma alldelles själv. Så jag beslutade mig för att utföra lite trädgårdsarbete...Jag utförde arbetet i kanske 30 minuter och sen höll jag på att dö. Inte för att det var så jobbigt, men för att det var SÅ TRÅKIGT!!! Nu vet jag varför jag inte har massa växter eller andra saker som måste skötas om i våran trädgård. Egentligen skulle jag kunna asfaltera hela min tomt....För jag HATAR verkligen trädgårdsarbete. Finns det något värre? Jag hade ju en tanke på att skaffa något fint litet land och odla lite saker. Men det har bara blivit en tanke och det är en tanke som ALDRIG kommer att bli verklighet. Så egentligen borde vi vara glada över att jag faktiskt klipper gräset regelbundet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar