torsdag 25 juli 2013

Sol och Bad!!!

Idag var det riktig härligt väder! Vi kom iväg till en lite vik, tror jag att det var. En mysig lite strand i alla fall med en brygga och med en klippa ute i vattnet. Barnen ville ut till klippan och hoppa där ifrån eftersom det var flera barn som var där ute och hoppade. Problemet var, enligt mig, att bryggan och klippan gick inte i ett utan man fick ta ett rejält hopp för att komma till klippan. Eftersom jag är ovig och var helt säker på att om jag hoppade skulle jag göra ett platt fall och hamna någonstans mellan klippan och bryggan. Så jag fick hoppa i från bryggan och simma ut till klippan för att sedan försöka ta mig upp. Såg ut som en överviktig säl som skulle försöka ta mig upp. Nåja. Barnen och jag var där ute i allafall och dom hoppade och hade skoj. Vi var på stranden några timmar och barnen njöt för fullt och jag också! Det kallar jag semester. Nöjda barn och föräldrar som är helt avslappnade sittandes i solstol!

2 kommentarer:

  1. sjöängen var underbart....testing....

    SvaraRadera
  2. Det funkade, fast jag är Jim och inte anonym.

    SvaraRadera