fredag 19 juli 2013

Tröstlöst...

Jag vet inte hur jag ska göra. Pratade med ägaren idag och dom ska verkligen försöka få sålt Jet...MEN hon säger samtidigt att dom har haft ute henne vid tre tillfällen tidigare men inte fått sålt henne. Enligt ägaren är det viktigaste för henne är HEMMET och att den nya ägaren vill rida och tävla henne på lite högre nivåer. Så vi får väl se. Samtidigt som jag tycker om henne så funderar jag på att kanske se mig om efter en annan häst, för jag vet inte hur jag ska tänka. Ska jag lägga ner tid och energi på en häst som kanske blir såld eller ska jag försöka hitta en häst som jag kan rida tre dagar i veckan och träna och tävla utan att hästen riskerar att bli såld??? Eller varför inte spara pengar och köpa mig en egen häst???? Nåja, jag vet inte. För samtidigt tycker jag om att träna Jet, rida henne och bara vara i stallet och mysa med henne. Men det kräver ju mycket tid och faktiskt en del pengar från min sida då jag står för träningen alldelles själv....En svår fråga....För fundera lite när jag åker på min lilla semester...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar