tisdag 30 juli 2013

TJOCK!!!

... är precis vad jag är. Jag har gått upp 2 kilo under min semester! Jag förstår inte hur detta kan ha gått till, eller jo, det har jag. Jag har ätit alldelles för gott, alldelles för mycket och alldelles för onyttigt! Men jag orkar inte riktigt bry mig just nu...Eller kanske jag ska det?! För det jag är orolig över är att jag ska fortsätta gå upp i vikt och sen rulla fram helt och hållet. Så IMORGON kära läsare, ska jag sluta unna mig allt som är gott och börja fundera på varför jag stoppar i mig massa onyttigt hela tiden och varför jag inte kan ta fram karaktären som finns där inne, långt inne någonstans...? Så IMORGON börjar allvaret trots att det är semester, för jag kan inte fortsätta gå upp i vikt. Löjlig?? Kanske, men jag har varit tjock hela mitt liv så egentligen vad spelar det för roll att vara tjock 38 år till??? MEN jag vill INTE...jag vill vara smal, kanske inte trådsmal, men smalare, för jag tror att livet kommer bli lättare och jag kommer orka mer...! Så jag säger det igen. NU GÄLLER DET!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar