söndag 15 april 2018

Aktiv dag



Ibland funderar jag på om jag skulle försöka att ta det lugnt när jag är ledig. Men jag har nog svårt med det, tyvärr. För idag hade jag utsläpp och jag behövde rida Cillahästen lite snabbt då jag skulle köra Felicia till träningen. Så det blev en snabb tur ut med en hel del trav :) eftersom jag faktiskt för en gångs skull var lite effektiv i stallet så höll jag min planerade tidsplan :) vilket var bra. Sen var det träning för Felicia som stod på schemat och då passade jag på att springa och shoppa lite grejer till Cillahästen. Eftersom jag nu har införskaffat mig en ny dressyrsadel så var jag tvungen att köpa lite nya saker, eftersom det träns jag har är brunt och sadeln är svart. Jag hade inte heller någon bra sadelgjord och då jag är lite lat så orkar jag inte hålla på att ändra bett fram och tillbaka så då köpte jag ett nytt. Så Cillahästen fick massor med nya saker helt enkelt :) 

Sen ville ju herr T shoppa lite fröer och annat eftersom vi tydligen ska odla, så då fixade vi det också. Sen var det äntligen dax för lite umgänge med fantastiska vännen. Det blev inte alls så ”hårt” som det blev sist :) utan det blev en lugn och stilla kväll med mat och umgänge och lite gott att dricka. Mysigt till max även om jag råkade skicka en bild till en person som inte skulle ha en bild men sånt är det när man inte fattar dagens teknik :)

Men nu är jag TRÖTT så nu ska jag sova pch drömma om mina små odlingar ;)

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar