lördag 28 april 2018

Tror ni på spådom????

Källa: Här


Jag måste berätta något som jag inte berättat för någon tidigare och som jag egentligen inte tänkt på så mycket förrän idag faktiskt. När Cillahästen var iväg på tillridning så var jag velig. Skulle jag behålla henne eller skulle jag sälja henne eller hur skulle jag göra. Jag ställde nog den frågan hundra gånger varje gång jag träffade henne och hundra gånger varje dag tror jag. En vän till mig har gått till ett medium, en spådam eller vad man ska kalla henne, och föreslog att jag också skulle göra det. En lite kul grej. Sagt och gjort så bokade jag en tid och var lite spänd på att gå dit. En väldigt trevlig kvinna som var väldigt positiv. Mycket stämde och mycket stämde inte. Eller så tolkade jag det fel. För hon pratade om ändrade scheman på arbetet och det kommer troligen till hösten, även om hon pratade om hösten som var, eller som jag tolkade det i alla fall. Men som sagt det kan ha varit en tolkningsfråga.

MEN till det viktiga nu. Mediumet pratade, i och med att det var det som jag frågade, om Cillahästen. Att jag har en pigg liten häst, vilket stämmer, och hon ser att det är en blond smal tjej som hoppar henne och som älskar farten och att hoppa och tävla henne. Jag tänkte först på Tina L, där hon var på tillridning. Men det stämde inte riktigt på den beskrivningen. En ung tjej...Visst Tina är ung, men skulle man räkna henne som en ung tjej? Och visst hon är blond men inte så blond som hon beskrev tjejen. Nåja, jag har inte tänkt så mycket på det sen. Men de som har varit och provat att rida Cillahästen som eventuella medryttare har inte blivit något och så för ett tag sedan så tog en gammal bekant kontakt med mig. Sagt och gjort så ska hon börja rida Cillahästen lite. Och det roliga i det hela är att hon är BLOND, UNG och SMAL =)Så det känns lite som att mediumet kanske trots allt hade rätt men att jag tolkade tidsaspekten närmare än vad hon egentligen pratade om. Lite skrämmande är det men samtidigt så tror jag inte fullt ut på sånt. MEN det kanske är dags att ändra sin inställning, för tänk om det är så som hon sa. Att min medryttare är tjejen som ska ut och hopptävla med Cillahästen? Min eventuella medryttare älskar att hoppa och vill gärna hoppa Cillahästen så vi får väl se vad som händer och sker =) Trots allt så är det lite skrämmande om det skulle vara så att det är medryttaren som hon tänkte på.

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar