onsdag 11 april 2018

Kurs med Kurt



Idag var jag på utbildning hela dagen. Så mycket information som ska in i en sån liten hjärna ;) Men det var faktiskt skoj. En bra föreläsare, intressant ämne och ännu ett sätt att se på saker för att rädda världen. Sen var det kanske vissa saker som jag personligen kunde känna var lite frågetecken kring men så är det väl alltid. Dock så har jag insett att jag kanske ska ägna mer tid åt att läsa olika artiklar, lagar och andra intressanta saker för att hålla igång min hjärna lite. Att rädda världen i akuta situationer är inte alltid är så krävande för hjärnan eller så stimulerande. Så något jag faktisk ska göra tror jag är att studera. Inte på heltid utan på halvfart och något skoj, något intressant och något som gör att jag utvecklas som människa. 

Kram och puss från mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar