lördag 7 april 2018

Idag fick herr T för sig att det var dax att byta däck och att det är såååå trevligt att göra saker tillsammans. Så herr T skulle byta på sin bil och jag på min. När det gällde transporten tyckte han egentligen inte att det var så nödvändigt men när vi ändå höll på så kunde vi lila gärna fortsätta så sagt och gjort. Nu är alla transportmedel bytta på. Så nöjd! Dock kände jag av min rygg idag när jag höll på. Eftersom det började störa mig igår och min toleransnivå när det fäller att ha ont är lika med noll så googlade jag fram lite olika övningar och tänkte att jag måste Ng göra något åt detta. Så idag gjorde jag lite övningar och jag får väl fortsätta imorgon. Dock så funderar jag på om det har med min ridning att göra? För idag när vi skrittade ut en kort runda hade jag inte ont eller efter men när jag ridit ett mer ansträngande pass så får jag ont, tror jag. Imorgon ska jag rida i manegen så då får vi se hur min rygg är sen.

Jag tror nog att jag måste bli bättre på att ha ont!

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar