måndag 30 april 2018

Slarvfia!

Jag har varit såååå duktig med maten och med godis och annat sen någon vecka tillbaka men i helgen bara föll det! Jag vet inte vad som hände men något hände. Jag har ätit godis och chips. Druckit läsk och saft och ätit kakor! Jag fattar inte varför !!!! Men det är väl så att det får bli en eller två svackor någon gång ibland men det ör inte bra! Så nu är det skärpning på allvar och bara bita ihop om jag får ett infall att äta något onyttigt. Imorgon blir det träning på fm och sen lunch hos mor och far för att sen arbeta lite. Min motivering till motionerande har också fallit lite men jag har ju känt mig lite krasslig. Av någon anledning har inte min förkyldning brutit ut så nu kan jag inte skylla på det längre så imorgon får jag ta fram mitt gåband och gå en stund. 

Kram och puss från mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar