fredag 6 april 2018

ONT!!!!



De senaste dagarna har jag när jag satt mig i soffan på kvällen att jag har ont i min rygg. Jag har även märkt det när sitter vid köksbordet och ska äta, eller när jag ska sitta. Jag vet inte om det är ont ont eller om det bara är en trött rygg jag har. Jag måste nog helt enkelt börja träna min rygg lite mer. Jag tycker jag gör massa övningar, olika yoga övningar, och så springer jag. Jag rider och jag rör mig betydligt mer än vad jag gjort tidigare. Jag förstår inte vad jag har gjort. Så imorgon förutom mina yoga övningar ska jag försöka göra några ryggövningar så kanske kanske min rygg blir bra. Eller kanske vila???? Jag vet inte vad som är bäst....

Men det är i allafall väldigt tröttsamt att inte kunna sitta avslappnat i soffan utan att ha ont. Jag hatar att ha ont. Jag har inte riktigt tålamod att ha ont! Något jag kanske ska arbeta på. Eller så försöker jag ignorera det tills jag inte kan göra det länger.....

Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar